21. desember 2009

Juleuka er her ♥







Å da syns jeg det er på sin plass og ønske dere GOD JUL, med litt julebilder fra heimen i dagslys *juhu* endelig fikk jeg rotet meg til å ta bilder når det enda er lyst ute, det er noe jeg aldri rekker ellers ..
det blir jo mørkt med en gang nå om dagen !


 Det er koselig att vi endelig er inne i denne juleuka og det er bare få dager til vi lemper pakker inn i bilen, tar på finstasen og setter kursen mot min tante sitt hus (som ligger bare 20 min herifra) for å spise nydelig julemiddag og gi og (forhåpentligvis ;) få noen gaver ..








Jeg er glad i julen, men i år har jeg faktisk enda ikke fått noen skikkelig julefølelse, men den kommer nok - senere idag skal vi avsted og få kjøpt ett juletre og lillejulaften skal det pyntes, og om ikke julestemmningen har kommet til DA, nei da er det nok ikke håp for meg i år *ler*


Nå skal jeg snart ut en tur med Keegan, mamma og min minste søster og gå litt tur, kanskje også knippse litt bilder ute i den nydelige vintersola, er kaldt ute men det får vi tåle for en liten periode ihvertfall !

 
 Ha en strååååålede 21. desember alle sammen,
kos dere og nyt dagen, 
husk: JULA KOMMER UANSETT OM DERE STRESSER ELLER IKKE ;)
så mitt råd er og la være å stresse ..





post signature

Ingen kommentarer: