10. desember 2009

Ett lite livstegn



Hei alle i blogglandia, nå er det leeenge siden jeg har blogget, jeg har liksom ikke hatt noe å blogge om, pappesker, vaskebøtter, skruer og en shabby joggedress er vel ikke akkurat innteresant for dere å se eller høre om ..?





Vi har ihvertfall rukket og flytte siden sist, men det er fortsatt esker overalt her, jeg prøver å få ryddet, pakket ut og pyntet, men det ser jo ikke ut som jeg har gjort noenting når det fortsatt står X-antall esker å rot overalt uansett hvor mye jeg pakker ut å setter på plass *ler*
men sånn er det vell, er det ikke det da ?



Fikk knippset noen bilder fra spisestuedelen av stuen ihvertfall, sånn det ser ut nå -
stolen har ikke fått på seg de hvite trekkene enda, venter til jeg er helt ferdig her, kjedelig om de blir møkkete FØR vi i det hele tatt får tatt dem i bruk ;)




Likte godt de dukene fra princess det står "God jul" på, så kjøpte både til spisestuen, salongbordet og kjøkkenbordet, samme i puter kjøpte jeg også, de kommer på plass når jeg har bestemmt meg for hvordan soffan skal stå ;)
Vannskelig å bestemme seg vettu !!




Laget en liten dekorasjon på salongbordet, med noen glittrende kongler, to lysglass og litt sølvdekor .. syns det ble søtt jeg - stjerne kjøpt på Kid :)


Nå får jeg fortsette å pakke ut, å fylle opp skaper og hyller
Ha en fin Torsdagskveld!
post signature

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det ble kjempeeee koseliig :)klem mamma:)

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Det ser jo ut som det blir kjempefint! :) Gleder meg til å se mere!