17. november 2009

Tatt kvelden ..

.. ja pcn min har tatt kvelden !! :(
Vi får den ikke til og funke, men håper ikke den har sagt helt natta, har masse bilder på den som jeg ikke har fått tatt inn på den eksterne hardisken ennå så jeg ber til høyere makter om att ikke alle disse er fortapt .
Dette er også en av grunnene til att det har blitt lite blogging i det siste,
bruker min kjære sin pc men han vil jo også forståelig nok ha den fra tid til annen *fnis*
Når det kommer til oppussingen så er vi fortsatt ikke ferdig,
badet er nå helt ferdig (skal bare skru opp en dusjvegg men den må bestilles) tenkte å vaske ned badet ikveld så er ihvertfall ett rom ferdigvasket og innflyttningsklart.
Trappen skal få ett strøk grunning også ikveld og veggenskal få første strøk med maling.
Ett lite spm til dere som maler så mye panel, burdet jeg ha helt blank maling ?
på panelen i trappoppgangen og selve trappen .. du finner gangen Her .
God Tirsdag,
Klem Jatte !

1 kommentar:

Bananas sa...

nydelig bilde, syns vel at Keegan og min Biggie ligner litt på hverandre :-)
nydelig leilighet, åh, jeg har også lyst til å pusse opp! Måtte bare legge igjen en hilsen til en med-mopseeier :-)

Lykke til med oppussing!

- Nana