15. oktober 2009

Oppussing, vondter og dårlig samvittighet !


Hei hei dere ..
Lite blogging, men det er fordi vi er mye i leligheten å pusser opp .
Soverommet er ferdig, mangler vasking osv der inne da før vi kan flytte noe møbler osv inn men det er ferdig malt ihvertfall ..
Gulvbelegget på vaskerommet skal fjernes idag så jeg kan få malt gulvet, så det er altså gulv og dørene som gjenstår å males der inne :o)
Alt er revet i stue på bad og på kjøkken så det er klart til og legge gulv, sette plater på vegger osv .. Begynner med det til Søndag !
Jeg har en liten pause med malingen, jeg verker i armer, nakke og skuldre, noe som hører med sykdommen jeg har men det blir jo værre av mye jobbing ;o)
Men det går seg til - ett par dager nå så er jeg i gang igjen !
Har også kjempedårlig samvittighet for hunden min som ikke får like mye tur og trening om dagen :( Går i ett fra morgen til kveld så blir liksom litt annen rutine på ting, men han har det jo bra, bare ikke like lange og morsomme turer som ellers ..
Vi trener lydighet innimellom - det elsker han (han gjør hva som helst for en pølsebit .. hehe)
Men, det er jo deilig å bli fort ferdig i leiligheten så vi kan flytte så fort som mulig, det kommer folk og skal se på badet imorgen og på Mandag så skal vi få tilbud !
Håper de kan sette igang raskt, er nesten bare badet det står på nå - det kan vi ikke gjøre selv..
blir det skogsturer og mere trening med Keegan når vi får flyttet inn ;o))
Bilde er av Meg & Keegan, tatt i sommer ..
Elsker godklumpen min, han er så gooood !
Men han har vokst endel siden dette bilde *fniis*
Ha en fin Torsdag,
KLEM JATTE !

2 kommentarer:

MariMaja sa...

Huff...høres ikke godt ut nei.
Du trenger nok litt hvile innimellom all malingen;)
God bedring og ta vare på deg selv;)
Give away hos meg;)

Beth sa...

Hei på deg Jatte;0)
Kjempekoselig å lese om deres planer og deres "redebygging" Herlig tid, selv om det også er litt styrete. Kos dere videre.
Gi Kee en kjempeslafs fra Amanda da;0)