11. oktober 2009

Lørdag og oppussing :)


Ja da er det endelig kvelden og vi er nå hjemme igjen etter mange timer i ny leiligheten og oppussing ..
Kjempe deilig å endelig være i gang, og se att det går fremover :)


Idag kom Tante, Onkel, mine to søskenbarn og kompisen til ene søskenbarnet mitt og hjalp oss..
Det var kjempe hyggelig av dem og de hjalp oss masse, fikk revet ned lister, revet kjøkken, og ja de sto virkelig på.. Ungane gikk tur med Keegan også så fikk han trimma seg . hehe ;o)

Over er bilde fra vaskerommet, jeg er ferdig med strøk nr 2 og grunnet benkeplaten ..
Skal male med Oljemaling der imorgen ett strøk også skal jeg ta listene ..
Ingen svarte meg ang gulvet, men blir veldig glad om noen vet noe om det ;)
Er forresten samme type belegg oppe på doen, som jeg også vill male ..





Her ser dere kjøkkeninnredninga ;o))



Og her er den ene delen av Kjøkkene, da ser dere vaskeromet rett frem og boden er inn døren der stigen står ..
Merk dere den flotte tapeten som kom frem under 2 andre lag med tapet :-p
Lag på lag på lag med tapeter vettu, jaja .. vi skal ha panelplater der uansett ..

Imorgen er det å male listene og benkeplata på vaskerommet,
Ett strøk på soverommet vi skal ha, og grunne listene der ..
Min kjære skal rive ut alt fra badet og resten av det som er på kjøkkene !!

På Tirsdag eller Onsdag kommer min far med panelplatene som vi skal ha på stuen og kjøkkene så da får vi snart begynnt med det også :o)

Nå skal jeg snart finne senga..
Nattinatt !

Ingen kommentarer: