29. oktober 2009

I morgen ..



Setter vi nok engang kursen mot Ikea ♥
Og Ektorp sofa og stol skal bli med oss hjem igjen *lykke*
I tilegg skal vi handle litt skuffdelere til kjøkkenskuffene og litt annet småtteri !



Keegan skal være hos svigers og der koser han seg vettu ;)
Skikkelig bortskjemt blir han av "bestemor & Bestefar" når vi er borte ..
Nå skal vi opp til mamma å spise middag og så ut å gå en tur med Keegan, meg og min kjære..
Koselig å gå sammen også noen ganger, men er jo ikke alltid vi har tid samtidig så vi går som regel hver for oss med Keegan !!


Ha en fin TorsdagsKveld!

2 kommentarer:

Ocean showroom sa...

Heldige deg som skal få ny sofa! Jeg ønsker meg også ny sofa:)
Ha en fin kveld!
Klem, Lene

Mor og datter sa...

Kos deg masse masse på ikea! :)
JEg får sofaen min på døra i morgen jeg, etter lengtet! Så i morgen blir det mye pynting og fiksing til sofa tid.. deilig! Gleder meg!
Må nok en tur på ikea selv..
klem klem