29. september 2009

Tut & Kjør

Lite med blogging i helgen,
men jeg fikk nemlig LAPPEN på Fredag så har vært mye kjøring i helgen :o)
Det var sååååå deilig å være ferdig med den og jeg føler meg 10 kg lettere *fnis*

Jeg besto på første forsøk og det var godt,
er jo så fryktelig dyrt dette atte !

Lover og oppdatere mere etterhvert med interiør osv,
kan blant annet ta bilder av de nye lampene vi skal ha i stua i det nye huset osv imorgen,
(kjekkt med mann som jobber i el-butikk der de også selger de lekkreste lamper) !
Nå skal jeg legge meg, skal nemlig tidlig opp på møte i banken imorgen og skrive under lånepapirer osv så det blir greit å få alt ordnet !

Nattinatt :o))

KLEM Jatte !

1 kommentar:

Mor og datter sa...

GRATULERER MASSE MASSE MED LAPPEN!!
Så utrolig moro! kan tenke at du føler deg lettet!!