1. august 2009

Liftgardin ...


Hei og God Lørdag :)
Her kommer ett veldig ubloggifisert bilde av den nye liftgardinen vår !
Jeg er veldig fornøyed med den i grunn - kjøpte den på Åhlens til den nette sum av 199 kr, de hadde mindre ogs til 179 kr !
så vell verdt ett besøk ditt om den falt i smak :o) (Den finnes også med beige og rød striper om det er ønskelig) .
Somsagt så er jeg veldig fornøyed og det ble helt anderledes med den enn de rosa gardinene, morro og bytte litt på -
min venninne Monica som har denne liftgardinen i sin stue gjordet att jeg måtte bare ha jeg også . .. men hadde vært MYE finere om veggene var HVITE (!!!!!!!) JA!

Men, sånn er det man får gjøre det beste ut av det man har er det noe som heter ;o)

Jeg holder på men noen små maleprosjekter nå og det er blitt malt noen kurver, fatet jeg skrev om litt lengere ned her og ett par rammer .. Blir nok mere maling i løpet av kvelden tenker jeg når min kjære skal på grillfest med gammle venner og jeg skal kose meg hjemme med Keegan og de andre dyra våre :o)

Klem Jatte :O)

Posted by Picasa

2 kommentarer:

MariMaja sa...

Veldig fin liftgardin....enig med at det hadde gjort seg med hvite vegger;)
Men en kan ikke få alt på en gang;)
Klem fra Maja

Mor og datter sa...

Hei! Så gøy at du vil være med på "pay it forward" send meg adressen din, til mailen min, cecilie668@hotmail.com
Så får du gave innen 365 dager!:-)
Kjempe fint med de liftgardinene :)
Ha en fin fin lørdag!
klem