10. august 2009

God Mandags Morgen !!

Det er igrunn i aller tidligste laget for meg og være våken nå, men jeg har egentlig aldri gått og lagt meg ..
Jeg har ryddet, vasket og dette i sammen med vond kropp & utholdelig trykkende varme er saken til min søvnløse natt .. Jeg skal tidlig opp idag uansett da jeg skal på ett møte kl halv ti, etterfulgt av en liten shoppingtur med min kjære - han skal ha litt nye klær og sko til og møte denne høsten med :o)
Kanskje blir det noe nytt på meg også ? *gliiis* jeg skal ihvertfall ha noen kurver til og ha lyspærer og diverse i, i boden :o)

Har nemlig ryddet i den igår og det er masse som ble kastet og noe pakket ned for og sendes til Fretex, er nok noen som trenger dette mere enn meg .. Det er jo fullt brukbare ting !


Inatt har jeg blant annet flyttet dette skapet ut i stua, det sto tidligere på badet og ble brukt til og oppbevare håndklær og diverse såper osv..
Men har mere lyst på en kurvkommode der inne !! (det får komme etterhvert) Er ikke helt sikker på om jeg ble fornøyed med plassen jeg satt det nå, men får se - skal male det etterhvert også for det er litt vell chabby for og si det slik *ler*

Foreløpig er det bare noen interiørblader inni der og litt pynt på toppen,
skal gjøre det litt om senere - men orker ikke nå !!
Vurderer om det er nødvendig og gå og legge seg for og stå opp kl 8 igjen ..
Ender bare med at jeg er enda mere trøtt da enn det jeg ville vært om jeg la være ;o)


Uansett, håper dere får en fin Mandag & Start på uken ..
Er jo mange av dere som begynner på jobb etter ferien idag også.
Kos dere og lykke til .. hehe ;o))

1 kommentar:

Mor og datter sa...

Hei! :-)
Jeg syntes skapet du har tatt ut i stua var ganske fin jeg :-) liker shabby godt! selvom jeg ikke har så mye sånt selv.. dessverre!
Håper det blir mye fint på deg i dag og ;-)
klem klem