16. august 2009

Effektive på en Søndag !



Da er det støvsuget, ryddet, vasket, dillet litt og tent lys her hjemme :o)
Meg og min kjære samboer har vært ganske effektive idag og fått gjort en del, vi har tilomme sopet trappen og luket litt ugress på utsiden så nå ser det litt freshere ut ved inngangspartiet igjen .. det har nemlig sett litt stusselig ut en stund !
I løpet av uken skal jeg kjøpe en lyng eller noe slikt til og ha i kassen på trappen da den som er der begynner og bli litt stusselig stakars .
Vil også se etter ett par lykter etterhvert og ha på trappen nå som det begynner og bli mørkt om kveldene syns jeg det er så koselig med lys på utsiden også !



Som jeg nevnte i forrie innlegg så kjøpte jeg 3 norges glass på Fretex på Fredag :o)
De er nå vasket og klare til bruk, fyllte det minste med telys og satt på litt blondebånd, syns det pynter veldig fint opp :o)
De andre tenkte jeg og bruke til Mel ...




Slik ser det ut i stuen akkurat nå !
Pleddene ligger der for og beskytte det hvite trekke litt, men syns det ble litt fint også jeg da :o) Så for meg gjør det ikke noe ..


Så - en glad nyhet :o))
Denne lekkre saken skal bli MIIIIIIIIN (eller vår da *ler*) det er Iron- Aid tørketrommel som stryker opp til 4 skjorter av gangen og er helt genial !
Jeg gleder meg kjempemye til denne uken da vi skal bestille den imorgen, og får den nok mest sannsynelig på Onsdag (veldig kjekkt med en samboer som jobber i bransjen) ..

Nå er det mat og kos resten av denne kvelden ..
So long bloggers :O)

1 kommentar:

Anonym sa...

:D
det blir en helt ny verden med tørketrommel :))
Og det slipper å hope seg så opp med skittent, selv om det ofte gjør det her uansett :p

Monica