3. august 2009

dilldall


Dagene kommer og går igjen like fort føles det ut som ...



Jeg rydder, vasker & maler ...
Fatet som jeg kjøpte på Home & Cottage er ferdig malt, lyst og fint :o)




Oppi kom litt pynt da vet dere, sandkakeformer, klare telys glass en liten krone og en lysestake med prissmer på og ett lite hjerte i stein - ble veldig fornøyed med det :o)
Men kjenner jeg megselv rett så blir det vel endret x antall ganger der i løpet av tiden fremover .






Nå skal jeg male ett strøk til på litt småtteri jeg holder på med før jeg kryper under dyna og drømmer om hus med hage, store vinduer, fine lysekroner og fred på jord *fnis*
God natt ..

1 kommentar:

Home4us sa...

Hei på deg. Fatet ble kjempefint. utrolig hva litt hvitmaling kan trylle frem:)
Kjempefin hund. Har også en 5 mnd. gammel valp. Det er utrolig mye arbeid, men så mye mer gøy og givende.