30. juli 2009

regnet øser ned

... Idag også !!!



Så det er ikke særlig deilig å oppholde seg utendørs, derfor blir det innekos med huslige syssler som rydding, vasking, dilling & dalling også idag :o)
Det er jo koselig også da og høre det øser ned ute - så lenge jeg slipper og oppholde meg ute i lengere perioder av gangen vell og merke ;o)



her er noen bilder fra badet vårt, dette øredobbestativet kjøpte jeg hos Dittas værelse for en stund siden, det er veldig søtt syns jeg og jeg får litt mere orden i ørepynten min når de ikke er i bruk :o)




Litt rosa detaljer må jeg ha på badet også, elsker den fargen og ser ut som jeg aldri går lei *fnis*
sommerfuglen på speilet brukes til litt smykker og hårbånd blant annet :o)
Kjekkt og ha det sammlet !




Min kjære sin side av vasken, som dere ser ikke så mye dilldall og hente der ;o)
Men gullklokken han har arvet fra sin Bestefar ligger til pynt i hyllen ..

Nå skal jeg spise frokost, dusje og stelle meg litt mens Keegan ligger og sover ..
Så skal vi kose oss resten av dagen :o)



.. Ha en fin Torsdag alle som en ..

Ingen kommentarer: