11. juni 2009

Vaskedag og netthandel

Nå har det skjedd igjen, jeg er inni i en periode der jeg er hekta på netthandelen.no .. hehe
Jada, jeg har sitti mer eller mindre på auksjoner der igår og idag og vunnet maaasse stæsj .
Blant annet har jeg vunnet; krus med polkadots, flere lysestaker med prismer, bikini, bh(er),
veske og duker :)
Skal ærlig innrømme at dette er morro, ihvertfall når man får det for en billig penge ..
Masse av dette er jo ting som er dyre og kjøpe i en random butikk, men jeg ga under 20 og 30 kr for mye av det .. å det er morro ja (spørs om det er like gøy når regninga skal betales men :P)
Gleder meg ihvertfall til pakken(e) kommer i posten om ca en ukes tid og jeg kan pynte opp med noe nytt her i heimen..

Mens vi er inne på det ....







Jeg har brukt mesteparten av ettermiddag\kveld på og vaske og rydde her i leiligheten, med en vilter valp, 2 katter, marsvin osv er det ikke alltid like lett og ha det ryddig og rent overalt så man må ta noen skippertak innimellom :) Selvom jeg har det somregel ganske ryddig altså ..hehe
Over her er noen bilder fra Kjøkkenet, settet med grytevott\klut og kopphåndkle er fra ellos og er ganske sommerlig og søtt :)
Boksen med "Cat Food" er fra Kremmerhuset, det er mange av dere andre i blogglandia som også har sånn har jeg sett.. de er jo veldig fine og praktiske .. Skulle gjærne hatt en i "Dog Food" også, men har sett de bare er i sorte :( noen som vet om noen plasser de selger i hvite ?










Ble litt områkeringer i stuen også idag, byttet ut litt duker, lys og flyttet på litt blomster og slikt..
Jeg blir jo så fort lei om det skal stå på en fast plass over lengere tid ;)
Ooog, det blir på en måte som en ny stue om man flytter litt på ting, bruker litt forskjellige farger osv .. Elsker det !! ( å JA, jeg vill male\tapetsere veggene hvite .. men blir nok ikke i år :( )




"
Så må jeg jo legge med et bilde av hjerteknuser`n helt på slutten igjen ;)
Han er 11 uker idag Onsdag,
Bilde er fra igår da han fikk seg en dusj, og ny badekåpe ;)
Bare for morroskyld så det er sagt, han går heller ikke med den lenge, var mest for kamera sin del egentlig .. hehe
Men, nydelig var han uansett i den da :D






Ønsker dere en god natt,
Sov godt & drøm søtt !





Ingen kommentarer: