16. mai 2009

Helg ...

... Og oppussing av sjenk som jeg har nevt tidligere ..
Dagen har vært strålende med sol og deilig tempratur, har kosa meg ute i stort sett hele dag :)
Var også en liten tur til byen med mamma og minstesøss for mamma skulle ha seg nye sko til 17.Mai, må jo være fin på selveste nasjonaldagen :P
Var en kjapp tur og var bare innom en skobutikk, glitter og jernia (og en liten tur på dyrebutikken) hihi ..


* * *
.. Knippset noen bilder av litt av hvert ..


Søt sinkpotte fra Plantasjen, som jeg jo bare måtte ha ;)

Denna potta var bare å utrolig fin at jeg kunne bare ikke la den være igjen i butikken, selvom jeg ikke syns verken service eller utvalg var noe og skryte av på dette hagesenteret så klarte jeg ikke og la være og legge igjen en slant der alikevell *rødmer*




Rooosa er en farge jeg elsker mere enn noen annen farge, syns rosa i denne nyansen er veldig sommerlig og passer godt til hvit, sink og lyseblått ..
Ønsker meg veldig ett sånn fiiint sengeteppe fra Greengate i disse fargene :)
Noen som vet om noen nettbutikker som selger disse ?


Artig liten "vri" med forskjellig farge på lysene i stakene syns jeg ..
hehe, kanskje jeg er rar men men.. får så være :P
* * *
Ute er det pyntet med blomster <3

Og minstesøster storkoser seg ute i hagen ...




* * *
.. Så til det mest spennende ...
.. For meg ihvertfall ..





Sånn så sjenken ut etter grunning, har nå malt et strøk med Oljemaling etter disse bildene ble tatt, så ser mye bedere ut nå :)
Jeg syns det er kjempegøy og male og pusse den, da dette er noe som virkelig blir noe pent ..
Også er det mitt første "ordentlige" prosjekt som jeg gjør helt alene, tror jeg kommer til og gjøre mere av dette altså, har lyst og male hvitrineskapet mitt hvitt også nå, men det er litt mere pirk da .. Så får vente til litt mere utpå sommern ihvertfall :) he he ..
Legger ut bilde av Sjenken når den er ferdig også, da dere får ett mere helhetlig inntrykk da :)


.. Nå skal jeg kose meg med dette bladet før jeg legger meg og sover søtt ..



God natt, og god helg :)

Ingen kommentarer: