13. april 2009

Påsken her hos oss...

.. har vært ganske slapp, men koselig ..
Vi har sett på tv, surfet på nett, koset oss med påske-egg og rett og slett bare kosa oss gløgg ihjel.. hehe, her er noen bilder fra påsken vår;












Dette er det som er igjen i påske-egget vårt ,
vi har altså maaaasse igjen, og vet rett og slett ikke om jeg har plass til mere godis i magen nå jeg.. hehe :p
Vi kjøpte litt påskegodt selv og fikk nemlig av mamma også så derfor blir det endel..
men det er jo bare påske en gang i året (heldigvis)


.. Kjøkkene ..


Påskeliljer ..
De er så pene og lukter himmelsk syns jeg :)

Pyntet med litt påskeliljer på utsiden av døren også jeg, syns det ble ganske søtt egentlig ..




Det var litt av påskehjemmet vårt, håper alle har hatt en fin påske
og at dere har ladet batteriene litt og er klare for nye jobbuker frem mot sommerferien ;)
Nå skal jeg spise litt mere påskegodt, og se litt på tv og nyyyyte de siste timene med FRI, før jobbuken starter på Tirsdag kl 09:00 !!
Hadet litt
Klem Jatte <3






Ingen kommentarer: