22. mars 2009

lenge siden

.. jeg har fått blogget no særlig nå :O
Ikke meningen, men har hatt endel annet og "stri" med kan man si :)
Men håper alle dere i bloggverdnen har hatt det flott .. ? :)

Ihelgen har jeg ikke gjort så mye annet enn og slappe av med samboer og dyr,
ryddet litt og vasket litt smått har det også blitt ..
Vi er fortsatt veldig fornøyed med det hvite stuetaket vårt og den sorte lysekrona.
Og jeg bare gleeeeeder meg til jeg får malt den trehvite komoden på badet og sjenken på
soverommet hvit også, tror det blir kjempefint, så det skal jeg gjøre så fort været blir litt mere stabilt (les: er meldt snøø her til uka igjen) så jeg kan stå ute under "telte" og male :)

(legger ut bilder av prosjektene litt senere her)

3 kommentarer:

Tina sa...

Du er så flink til å ordne hjemme du,skulle ønske jeg hadde litt av det selv :p
Hva driver du ellers med om dagen a?
Skal vi ta en jentekveld en dag? Hadde vært koselig å treffe deg igjen,er en stund siden nå.

Fru Luna sa...

Takk for de fine ordene på bloggen min :) Gratulere selv med lysekrone i stua! Det ble litt av en forskjell :) Ha en fin dag! Klem Linda

Fru Luna sa...

Takk :) Ble Earth Hour markert hjemme hos deg?