8. mars 2009

Kvinnedag og luksusfellen

Først og fremst gratulerer med kvinnedagen alle kvinner der ute :)
Kos dere idag, og ta en lille ekstra sjokoladen eller bruk ekstra lang tid i dusjen :P
Så, jeg sitter nå og ser på reprisen av LuksusFellen på tv3, jeg syns dette programmet er utrolig inntresant og jeg blir fassinert over att noen klarer og bruke så ufattelig mye penger som man ikke har !
Jeg kan innrømme at jeg selv også er ufattelig gla i og bruke penger på klær, interiør, sminke og gaver, men jeg klarer bare ikke bruke mere enn det jeg egentlig har på kontorn, selvom jeg kanskje kjøper masse unødvendige greier !
OG; Jeg skulle vært myye flinkere til og spare !!!
Jeg håper virkelig ikke jeg kommer i en sånn situasjon som de som er med på denne serien heller.. for dette må være noe av det mest forferdelige og ydmykende som finnes ..
Men, en veldig veldig bra serie som er verdt og følge med på .
---
Legger med ett bilde av hortensia`n min også jeg, den lever utrolinok ennå ..
Og jeg syns den er kjempepen :D
Ha en finfin kvinnedag alle sammen
Klem Jatte .

Ingen kommentarer: