20. februar 2009

Fredag

Ja, så var det fredag igjen da ..
Jeg skal på jobben kl 09:00 og være der til ca kl 11:45, grunnen til den korte visitten er at jeg skal på CT-undersøkelse av bihulene mine på rønkensenteret kl 12:15 (og må gååå bort så tar litt tid)
Jeg sliter en del med hodepine og "tåkesyn" så skal få sjekka om det kanskje er bihulene mine som ikke fungerer som de skal :) Håper ihvertfall dem finner ut hva som er galt så jeg slipper og gå rundt som dette .. Det sliter på både psykisk og fysisk !!
På vei hjem så tenkte jeg og stikke innom Europris, siden det ligger rett i nærheten der og se om jeg finner meg no stæsj te leiligheten .. Trenger ihvertfall noen nye kubbe\kulelys også skulle jeg hatt noen duker også :)
Ikveld blir det (mest sannsynelig) Hjemmelaga pizza, som er noe av det beste jeg vet ..
.. Blogges senere ..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke til! hjemmelaget pizza er namm!

Jatte sa...

Takk for det :)