20. januar 2009

så var den min tur

..til og bli syk :(
Ja, jeg har hodepine i ett sett (med unntak av den lille timen det hjelper med smertestillende)
jeg fryser og svetter omhverandre, halsen er sår, hosten har ikke kommet ennå *bank i bordet* da så det er jeg glad for, er hjemme fra jobb idag :( å der sprakk en av nyttårs forsettene mine gitt (som var og ikke være syk dette året å hjemme fra jobben)
Jeg begynnte igår til morran men holdt så vidt det var ut på jobben igår ..
Idag har jeg sovet mye og liggi under teppet på soffan i flere timer, fikk så vidt det var i meg en skive med westfaler tidligere og litt appelsin juice :) C-Vitaminer er vel bra for kroppen når man er syk eller?

Nå skal jeg bare slappe av resten av dagen, se på unge mødre og frustrerte fruer å ligge rett ut, å håpe jeg på mirakuløst vis blir bedre til imorra :D

Ingen kommentarer: