1. januar 2009

Året som gikk ..

Var ett rart år på mange måter for meg og familien\venner, 21 juni giftet svigermor seg med sin samboer gjennom mange år, dette var en kjempekoslig dag med masse god mat og hyggelige folk :) 08.august giftet mamman min seg, med hennes samboer gjennom maaaaaaaaaange år ..
Vi hadde en kjempefin dag med kos,mat, fine taler osv osv..
Men, 09. august døde en god venn av familien bare 35 år gammel :( Roger T, døde etter å ha vært syk med hjernesvulst i noen år .. dette var utrolig trist, da dette var bestekompisen til stefaren min og jeg har kjent han siden jeg var bare noen år gammel..
Han etterlatte seg 2 små gutter, en kone og en stedatter... Livet er så ufattelig urettferdig noen ganger att jeg ikke kan skjønne hva som er vitsen .
I oktober døde en tante av svigermor etter en tragisk ulykke på ett eldresenter :-\
Detter var en tragedie, att dette var måten hun skulle dø på var noe INGEN kunne forestillt seg ..
Jeg har vært mye syk dette året også, 2. september ble jeg operert for gallestein og de fjeret helle galleblæra mi, ikke att dette er en farlig ting. Men fo meg var dette ganske dramatisk, da jeg er livredd for sykehus,narkoser osv osv.. Men jeg kom meg helskinnet gjennom og ble kvitt gallesteinen endelig :)

Jeg har hatt 1 uke med omgangsyke sammenhengende dette året, datt på isen i desember og so ryggen\beinet og klarte nesten ikke gå på 14 dager :S
Men, utenom alle tragediene og bryllupene fikk jeg meg ny jobb 9.april på TPN og jeg stortrives der, jeg er nå fast ansatt og har jobbet der i ca 9 mnd :))
Jeg fikk ett nytt søskenbarn i juli og var fadder i hennes dåp som var i november så sånnsett har det skjedd mange fine ting også :)


Meeeeen, jeg håper det blir flere fødsler,brylluper og koslige sammenkomster enn begravelser og dødsfall i det nyye friske året vi nå går inn i :)
Ha ett knall 2009 og ta vare på hvarandre da man ikke vet hvor lenge man har de man er glad i <3




Meg synge singstar

Meg, nicco, hans kristian & Sofie

Meg & Sofie

Ved middagsbordet

Tante

Søss og bestefar

Kjærsten og Bestefar
Meg

Lillesøster med stjerneskudd


Kjærsten med stjerneskudd

Meg og tante

Meg og kjærsten, akk kl 24:00

Sofie liker ikke raketter;)
Bestefar og meg:)

3 kommentarer:

Julies sa...

Sånn er livet - sorg og glede i skjønn forening !
Og det blir helt sikkert mye positivt og så er det jo mulig å snu det negative til noe positivt også !
Godt nyttår til deg !

Jatte sa...

Ja, desverre så er det mye negativt som skjer også :(
Men, sånn er livet .

Godt nytt år til deg også :)

Anonym sa...

Some of the content is very worthy of my drawing, I like your information!