18. januar 2009

en liten titt inne hos meg ..

Denne nydlige indisk-inspirerte elefanten fikk jeg til jul av søskenbarnet mitt .

Liker denne søte ramma jeg;)

Kjøkkene ser sånn her ut akkurat nå, den ene nye planta mi fikk plass på kjøkkenbordet denne gangen, imorra kan det hende den står ett annet sted :P hehe..














Stua: Ja, jeg er ikke heeeelt fornøyed med de trehvite veggene.. men det får gå:P Kaaaanskje vi kan tapetsere dem til sommern (?) (kan vi mamma?????).
Her ser dere forresten åssen tvn vår er plassert også..



En kjempefin grønnplante jeg har fått av mamma ..


Kubbelysa jeg har hatt i disse bare renner å ødelegger soffan vår :(
Noen som vet om en type kubbelys som IKKE renner ??så s ifra da hadde jeg blitt kjempeglad.

Kjøpte nye soffa puter på KID igår også, 2 stk..
kom på 150 kr for TO STK ..
de er kjempelekkre jooo ..

Hylla:
Sånn her ser tv-bordet ut akk nuh ..


"Kakktussen" har fått ny plass også..
Kjøpte nye lykter på hobby-butikken her i uka som var, de var på halv pris å de er kjempe fine ..


Dett var dett ..
So long bloggers..





2 kommentarer:

Anonym sa...

Herregud så flott du har det. elsker stilen:)

Jatte sa...

Ååh, tusen takk :D nesten litt rørt jeg .. hihi.
Prøver å feiler, for å finne min stil ;D Veldig glad i mye forskjellig :D