27. desember 2008

Lenge siden, litt om julen :)

Meg og gutten min <3> Tante, sofie (bestefar... hahaha) og Meg :p

Meg og søskenbarnet mitt Sofie ;)
Minstesøss, ser noe rart i strømpa :)
Søskenarn i ny kjole ;D

Meg, og søssene mine (sjekk minsten a, godt meg sjokolade) hehe
Og ett bilde av frokosten .
Oi, var visst en stund siden jeg har fått blogget noe nå..¨
Har gått i ett de siste dagene, julaften feiet vi hos Bestefar sammen med: Mamma, minstesøss, kjærsten, tante og hennes samboer og søskenbarn:)
Senere kom også den andre søstern min og stefar :-)
Vi spiste ribbe passe tilbehør og det var nyyyyyydelig (som alltid) Bestefar lager nemlig den beste julemiddagen i hele verden, ja fortenk ;)

Vi fikk overveldende masse fine gaver, der i blannt:

Penger
Gavekort
Gåsedun dyne og pute <3
Finn skjøll vaser og telysstaker
Tupperwere bakematte.
Bilder
Konfekt
Duker
Spisebrikker
En fantastisk pidestall elefant i indisk stil (loooove it)
Genser
Joggedress
Neglelakker
Nyyyyyyydelig armebånd av min elskede ..

Ingen kommentarer: