20. desember 2008

Krysser stadig av ting på lista mi ..

som har blitt gjort, og er klart så julen kan komme ...
Igår var det: Drops, mintkuler og innpakking av gaver.

Det går litt tregt, men med ryggen min som ikke er som den skal så halter jeg meg bortover i ett usedvanlig tregt tempo og derfor får jeg ikke gjort så mye som ønskelig .. ;)

Idag tenkte jeg att jeg skulle krysse av: Farging av hår, støping av negler, rensing av marsvinbur, vasking av gulv og muligens kokkosmakroner da disse kakene er ferdig på 1-2-3 :)

Så får se hva jeg får gjort..
Fikk forresten annsiktskrem i pakkekalendern av kjærsten idag :-D
Sånn deilig en fra apoteket, hihi .. han er så søøøøt .
Han fikk kinder maxi sjokolade av meg bare da;)
Men imorra får han en fiiiin gave (kanke skrive hva, for VET du stadig er innom og snoker gutten min ;)) Men, håper han blir fornøyed med den, for jeg liker det han får veldig godt ..

Ellers så tenkte jeg å ha pasta med ost og skinke inni og pastasaus inntil til middag idag, maybe lit salat vedsiden av .. NAM, gleder meg til middag allerede ;-D

Ingen kommentarer: