15. desember 2008

Julen nærmer seg og jeg datt på isen igår !


Julaften nærmer seg med stormskritt og jeg er ikke helt ferig med gavene ennå, tenkte jeg skulle ta noen idag og noen imorra, men jeg klare og dette og slå meg på isen igår og dermed er jeg hjemme fra jobb idag siden jeg sliter med og sitte og gå...
Jeg som har så mye å gjøre idag egentlig, skulle jo øvelseskjøre med stefar idag, bake pepperkaker og pakke inn julegaver.
Imorra skulle jeg ha kjøretime på kjøreskolen og somsagt handle julegaver :(
Nå kan jeg ikke øvekjøre siden jeg sliter med og sitte og derfor blir det ganske vannskelig å kjøre..
Tok ikke sjansen på og satse på att jeg ble bra til imorra å kunne kjøre med kjøreskolen, for om jeg ikke hadde blitt bra så måtte jeg punga ut med 1060 kr for ingenting...
Så nå får jeg sikkert ikke kjørt igjen før etter nyttår :(
Om jeg er heldig får jeg kanskje lappen til jul neste år i detta tempoet, og det er om jeg er heldig!
Jaja, skal ikke klage da, er mange som har det myyyyye værre enn meg her i verden, men akkurat nå er jeg kjempe depp pgr dette her :-\
Blææææch!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Huff, så kjipt. Er jææævlig vont å ramle på isen! :O

God bedring!

-Thunderbat fra Jentesnakk

Jatte sa...

Jaa:( isen er skummel, så gå forsiktig :S

Takk forresten :)