11. november 2008

Tut-tuuuuuuuuuuuuuuuuut ;)

Jeg har vært og øvelseskjørt idag (med stefaren min), det gikk greit :))
Har kjøretime imorra 09:30, har hatt en kjøretime på kjøreskole før å syns det er litt skummelt å kjøre med en "proff" :-p Hehe ..

Så idag har jeg øvet på bakkestart og rygging blant annet ..
Går greit, men syns det er så ekkelt når bilen ruller bakover før jeg får kjørt fremover liksom, men det kommer seg vell etterhvert ;D
Så Wish me luck imorra (A) !!


Å eller idag da så klarte jeg også forsove meg idag :-\
Våkna halv ni, det er da bussen min går så bli litt stressa .. ringte jobben å sa jeg var forsinka da men fuck ass, det er kjipt å forsove seg :-\
Var på jobben 09:45 da, å tok det igjen med og selge ganske greit så trokke de er sure på meg (a) hihi <33 Nå skal jeg se unge mødre 3 på web-tv også spise litt å lallabue, må IKKE forsove meg til kjøretimen imorra :s

Natta <3

Ingen kommentarer: