9. november 2008

Søndag igjen !

Ja, så var det visst søndag igjen.. og imorra er det ny jobb-uke :)
Jeg elsker jobben min som tlf-selger, men noen ganger syns jeg helga kunne vart litt lengere så jeg fikk tid til og gjøre alt det jeg skulle ha fått gjort :)
Som feks: vaske stua og kjøkkene, rydde aaaalt rotet som er på soverommet etter flyttinga, male litt og slappe av .. Helgene flyr så fort, men det gjør forsovidt ukedagene også så jeg kan jo trøste meg med at snart er det helg IGJEN :D
Å neste søndag på denne tiden er jeg i barnedåp og er fadder, det blir koslig :-)
Idag, skal jeg vell bare slappe av og se om det blir no vasking ..
Skal jo vaske ned hele leiligheten snart alikavell (julerengjøring) så er vell ikke såååå krise om jeg venter bittelitt til, men støvtørking å støvsuging må jeg prøve å få til idag vaffal :p
Så er det jo ROBINSON ikveld .. yuuuuuhuuuu :D

Ingen kommentarer: