23. november 2008

Nesten ikke vært på nett denne uka..

å derfor ikke blogget :-\


Har jobbet (som vanlig) å ellers hatt endel og gjøre ..
Jeg er litt sliten om dagen og ønsker egentlig bare og sove og sove .. men sånn er det ikke dessverre :)

Sånn ellers kan jeg fortelle att Godispakten går fortsatt veldig bra, jeg spiser mye frukt og grønt :))
å veldig fornøyed med att jeg klarer meg såpass bra :)
men gleder meg til 1.desember så jeg kan ta meg en bit marsipan og ett glass julebrus for og komme i julestemning, men nå er det ikke lenge igjen og jeg har ingen problem med og holde meg frem til da :D

Skal prøve og blogge litt mere i uka som kommer, men siden mobilen min er klikk så kan kan jeg ikke blogge over tlf .. :(
*ønske seg ny mobil til jul, med braaaaaa kamera*
hinte til de som vill kjøpe en fin gave til meg .. hehe ;))

Ingen kommentarer: