6. desember 2014

Juleverksted og siste sjanse til og vinne almanakk




God Morgen, så var det den andre adventshelga allerede - 
huset begynner å bli klart til jul, det er så koselig med alle lysene!
Idag kommer familien på juleverksted her, pepperkakebaking og litt andre sysler,
blir kos!! Så skal vi kose oss med gryterett og julegodt og bare kos oss i hele dag.

De er ventet kl 13, å jeg har en god del vasking og ordning før den tid så blir en hektisk morning!
MEN, det er jo verdt det også - denne tradisjonen med juleverksted har vi hatt her hos oss i noen år,
og det blir ikke skikkelig julestemning uten ett juleverksted?

OBS: 
Idag er det også siste sjanse til og vinne en personlig almanakk fra personligalmanakk.com,
sjekk DETTE(link) innlegget og meld deg på, jeg anbefaler denne på det sterkeste..
På bilde under ser dere min fra ifjor, bilde av meg og Kee på forsiden :)

  

 Ha en fin Lørdag, ny luke i kalenderen kommer imorgen -
gled dere! :)

2 kommentarer:

Tommensgirl sa...

Så koselig å samles til juleverksted, kos dere:)
Håper vi får se litt av det dere lager.

Christine sa...

Kjempekos med juleverksted da!
Vi skal ha vennejulebord i kveld, så skal begynne å gjøre meg klar om ikke så lenge.

Det blir årets første pinnekjøtt i dag, så gleder meg masse =)

Ønsker deg og dine en koselig kveld, og håper kreativiteten sitter løst ;)

Klem fra Christine