11. oktober 2014

Lampe til kjøkkenet + Vinner av putetrekk & Lykt


Først vil jeg vise frem lampa jeg har tenkt å teste ut på kjøkkenet, i krom(men fant ikke noe annet bilde av den)Har en bordlampe i samme stil på stua som jeg bare DIGGER! Tror det kan bli ganske kult, litt mix med gammelt, nytt, "designe" og diy der.. and i like it!



SÅÅÅÅÅ - Til vinneren av konkurransen, jeg brukte random.org da jeg syns det var mest rettferdig, og vinneren ble "Stine Lervik - mitt lille hjørnet" Send meg en mail med adressen din så kommer det pakke i posten ganske snart, som jeg håper du vil få glede av!

Takk til alle som ville være med - var ikke veldig stor respons denne gangen, men slik er det noen ganger.. kanksje jeg kjører en ny konkurranse før jul om det er noen som er gira på det? :)

- Jatte -

2 kommentarer:

decorayadora sa...

Jatte!!HI ! I love your house , you have a magnífic blog
Saludos
Angelica

Stine sa...

Tuuuseb takk :) mailer deg i morgen :)