28. september 2014

Paljetter og glam i mitt ♡


En dille jeg har hatt en god stund nå er paljetter.. å da særlig på pynteputer - og den ser ikke ut til og dale enda, nå er det nemlig på vei både kobber, sort og grått her hjemme, paljettputer og pledd, så også at Kid hadde i rød, rosa og lilla *hjertehjerte* 

Jeg liker også paljetter på klær, jo mer bling jo bedre ;) 
Putetrekkene på bilde er fra Princess (sølv) og ebay..

Idag skal vi feire søss som fyller 7år!! Og muffins/Cupcakes står klare i kjøleskapet etter bursdagsjentas eget ønske, hun sover her i natt så inatt har vi 2 stk 7 åringer sovende oppe.. kjenner jeg er litt glad jeg ikke har tvillinger på 7 år selv *ler* de girer opp hverandre og den ene skal overgå den andre, men søte er dem da - kan jo ikke annet enn og le av dem noen ganger, selv om jeg er ganske streng også.. ;)

Ha en strålende Søndag!!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Åh..har du tvillingsøstre-så morsomt og koselig det må være :)

De ser nok opp til deg en hel masse og bra du er sånn passe streng, grenser må til for å kjenne trygghet.

Flotte puter du har- liker bling selv jeg :)

Her driver jeg å vaske kjøkkenskap og skuffer- må gjøres en gang i blant det også.

God søndag og kos deg masse
klem fra Monica

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Paljetter ♥

Jeg har tvillinggutter på nesten sju - skjønner hva du mener :)

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Paljetter ♥

Jeg har tvillinggutter på snart 7 år - skjønner hva du mener :)

Camilla sa...

Elsker paljetter! Litt glam i hverdagen er perfekt etter min mening :)

Klem C.