13. september 2013

En helg med vaskefille og drill...


God Fredda! Her har sola skint og temperaturen har vært såpass at jeg har gått i sommerklær idag, kosa meg i hagen med hundene og tatt livet med ro, lade batteriene nå som det det er frihelg.. ihvertfall idag! Imorgen kommer nemlig mamma og skal hjelpe meg med å vaske huset, huset skal nå gjøres høstklart og nytt sofatrekk skal på, å nye liftgardiner skal opp på kjøkkenet - Jeg har også noen gardiner liggende som muligens skal opp i stuen, blir godt med forandring og en lunere atmosfære her nå..

Stikkordene er Lin, pels, glitter, glam, strikka, og kanskje en dæsj burgunder.. får sjå ;)


Stuen skal også ommøbleres og det skal gjøres nå ikveld så er nok og ta tak i!
I tillegg er mannen i full sving med å bygge kassene som skal stå på verandaen, vi kjøpte 22 stk hekk tidligere i uken så om alt går etter planen skal disse plantes i kassene på Søndag!
Heeeeerlig å se enden på dette uteprosjektet vårt, og at vi snart kan starte på soverommet.. HURRA!

Håper dere alle får en super helg!

9 kommentarer:

mirjamsdrøm sa...

Oi så mange planer du har for helgen! Gøy, gøy :) Gleder meg til å se mer når alt er gjort ;) Kos deg med arbeidet, deilig med litt forandring! Klem klem

Elis lille rede sa...

Ønsker deg en fin-fin helg!

Klem fra Eli:)

Precious Home sa...

Spennende prosjekter på gang:) Godt å være travel;)

Her er vi i gang med å rivehusvegg, fjerne ett vindu, sette opp ny panel, og skal forhåpentligvis få malt hele denne veggen også, om været er med oss:) *krysser fingrene:)

Ha en fin helg!

am design sa...

Hei på deg!!!
Så flink du er!!!
Gleder meg til å se bilder av nye gardiner og om møbleringen!

Ha en fin helg, og kos deg masse i regneværet.

Klem fra Anne-Marit

Unknown sa...

Alltid herlig med litt forandring :) elsker å om møblere men ikke så jeg får gjort, dessverre. Heldige deg :)

God helg klem fra Monica

Bittelille villa/Jennifer sa...

Høres ut som en deilig helg! Avslapning og interiør-pusling:) (bortsett fra vaskinga da, men det må jo til;))

Gleder meg til å se hvordan du skaper høst i hjemmet:)

God helg!

Villa Drømmeverden sa...

Så deilig med slike effektive helger!
Med hus og hage så bir man aldri arbeidsledig:)

God søndag!
Klem fra Margit

Vibeke / Mammas Hus sa...

Koselige bilder ♥ I dag kom høsten hit, med regn og grått vær. Deilig å bare være inne da. ;)

Tusen takk for alle kommentarer du legger igjen. Jeg er helt elendig for tiden, både på å blogge og på å kommentere. Beklager det!

God søndag ♥

InstatreffNorge sa...

Hei hei:)

Tuusen takk for gode ord hos meg,
d gjør meg såå glad:)
Vi gleder oss veldig til å flytte inn nå,
d har vært en slitsom sommer...men d er jo en
drøm å pusse opp et gammelt hus så vi
holder ut;)
Og bryllup blir i Italia om ett år <3

Så utrolig mange prosjekter dere har også! Greit å ikke kjede seg;)
Nydelig med lilla nå som d er høst:)

Nyt søndagskvelden søta:)

Klemmer