14. mai 2013

Gavekort fra festklar trukket

Hurra! Da har festklar endelig nådd over 500 likes på facebooksiden sin og jeg kan trekke en heldig vinner av gavekort på en verdi av 500,- som kan brukes på tjenester osv fra Festklar!!
Kjempehyggelig at så mange ville delta, og ikke minst være med og spre ordet om den nystarta bedriften Festklar som har laget ett veldig fint konsept - mer kan du lese her om du ikke har fått med deg det forrige innlegget :))



For og gjøre det så rettferdig som mulig trakk jeg via random.org og TADDAAA!!
 



Gratulerer så mye Nina, send meg en mail så setter jeg deg i kontakt med Festklar :)

Tusen takk til Festklar for at jeg fikk lov å dele ut dette gavekortet her på bloggen, og jeg anbefaler dere alle og følge bloggen og facebooksiden om dere ikke allerede gjør det - masse inspirasjon :)


Idag skal jeg sette på Vippe Extensions for første gang, blir spennende!
♥KLEM JATTE♥

2 kommentarer:

Tonje Merethe sa...

Gratulere så mye til Nina, og til Charlott som har nådd 500 følgere på Facebook..

Lykke til med vippene ;) Ha en fin dag søte.
Klem klem

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Tusen, tusen takk!!! Så fornøyd!!! Kunne ikke blitt finere premie !! Helt perfekt ::::)