20. april 2013

Ny lysekrone?


Trangen for forandring river i meg og for å være ærlig er jeg litt lei av min egen stil akkurat nå *fnis* men det er jo ikke så mye som skal til for å få forandring i heimen, og jeg tror en ny lysekrone ville gjort mye for spisestuen.. jeg føler den lysekronen vi har pr idag er litt liten nå som vi har større spisebord - og når jeg var en rask tur innom Feel før jobb igår falt jeg pladask for denne vakre lysekronen.. den er veldig enkel siden den er i "glass" og tar derfor ikke så mye av rommet/romfølelsen, men likevel er den litt bredere enn den vi har idag.. 
Hva tror dere??

Her er lysekronen vi har idag, den er kjøpt på Skeidar da vi flyttet inn her i des 2009, så føler det er på tide med litt nytt nå .. Har også sett på skjell-lamper, men jeg er veldig glad i lysekroner altså, føler det gir litt glam til interiøret ;)

Her er det beina høyt, biffmiddag og cola zero i glasset♥
Håper dere koser dere, dere også!

♥ Jatte ♥


15 kommentarer:

Anonym sa...

Lekkert med lysekroner! :D Jeg vet ikke om jeg hadde sett behovet for å bytte ut en lysekrone med en annen, men det er meg ;) I huset vårt skal vi forhåpentligvis ha mange lysekroner, i alle rom ;)

Her har det også vært biff til middag! Nam!! Nå er det grønn te og mye vann, prøver å bli kvitt litt vann i kroppen (= vekt;)) så jeg gir det et forsøk!

Ha en super kveld :) Klem

Unknown sa...

Den var kjempe fin! Jeg merker også ett veldig beshov for forandring for tiden hihi ;o))) Fin pris også da!

Masse klemmer Elisabeth ;o)

Ida Madelen Glittum Maabø sa...

Jeg elsker den lyskronen fra feel!
Og jeg er helt enig at man trenger ikke gjøre så mye, for det er så "lite" som forandrer så mye :)

Ønsker deg en fin søndag i SOLA
Klemmer ♥

Anonym sa...

Trodde først at du hadde kjøpt deg ny lyskrone jeg, før jeg leste at du ville bytte ut den du hadde :P Syns de var veldig like igrunn ;)

Kjempe fine begge to :)

Hilsen Torhild

Lene Johansen sa...

Syns den dere har er veldig fin, men den du har sett på er griselekker! :D

Silje sa...

ÅÅÅ den var da nydelig da, å så kjekk pris! tror eg hadde slått til med en gang eg:)

Sjønner godt du blir lei, eg skal selv bytte på kjøkkenet mitt, føler den tar for mye, så eg får ikke pyntet fint der:) er luren på en helt vanlig hvit tine k lampe eg:)

Anonym sa...

Synes den lysekrona dere har ser litt lita ut til det store bordet , så jeg hadde absolutt gått for ei ny :) Hilsen Trønderfrua :)

Hos Jorunn sa...

Lysekronen var kjempelekker og det som var fint var at den bare er i glass...valgets kvaler..hmmm..ikke lett å velge bestandig:)

Ha en fin søndag! Klem fra Jorunn

JeanetteCEB sa...

Den var kjempefin!
Er sikker på at den hadde passet utmerket hos deg.
Viktig å ha litt glam i hjemmet :)
Akseptabel pris var det på den også.
Ha en kjempefin kveld og en fin, fin uke.
Klem fra Jeanette

Villaveien nr 1 sa...

Hei på deg :)
Du er så flink å pynte og fremheve vakre ting. Så uansett hva du velger kommer det til å bli flott. Men jeg syns jo den nye lysekrona var kjempelekker da.
Hmmmm ikke enkelt alltid.

Takk for dine søte kommentarer , jeg blir alltid glad når jeg leser de. Tusen takk søta.
Klem Margareth

Tove `blogg verden sa...

Lysekroner er lekkert. Jeg ønsker meg og i stuen, men ikke funnet den perfekte enda :D
Ha en fin uke♥
klem Tove

Bittelille villa/Jennifer sa...

Rålekkert med stooor lysekrone, selv jeg synes den du har nå også er veldig fin:) Meeen...så var det dette med å ønske forandringer da...vet hvordan det er;) Vi byttet ut lysekronen med industrilampe for et par år siden, da ønsket jeg et tøffere uttrykk. Nå er jeg lei av den og ønsker meg en stor, plissert TineK-lampe. Men det er ikke i budsjettet på en stund desverre, samboer synes lamper er noe av det minst viktige som finnes;) Og jeg synes igrunn den er i dyreste laget selv. Så vi får se med tid og stunder:)

Håper du får en fin uke,
klem klem

Anne sa...

Kjempefin lysekrone! Er svak for lysekroner selv...kunne ikke vært foruten :) Men du har det fint sånn som du har det nå også :)

Ha en herlig kveld!
Klem Anne

Caroline sa...

Må si jeg fallt veldig for den du så deg ut på FEEL,den var jo bare råfin:)
Valgets kvaler,kjenner til den;)
Lykke til med valget!
Klem Caroline

Tina sa...

Den er kjempe fin! Det er ikke så mye som skal til ;) Veldig lyst på den selv!!