23. april 2013

I ♥ PINK




Jess, jeg er en rosa-jente, alltid vært det, men de siste årene har jeg gått mer mot den sarte duse rosafargen, men nå er jeg klar for sommer og vil ha SKIKKELIG rosa! Litt inspo jeg klæsja sammen som sier litt hvor jeg vil hen... det skal bli litt rosa både ute og inne Dreamputa pakket jeg opp på jobb før jeg dro hjem idag, superkult med den knallrosa skriften, en liten fargeklatt sammen med de andre beige, grå, hvite putene i sofaen? Oh yes! Har sett med ut en beige pute med hodeskalle på fra Feel, fant ikke bilde av akkurat den så denne får holde, ikke noe rosa på den da, men hadde jo vært ganske fresht om selve hodeskallen var rosa? *glis*


Snart må jeg finne senga, tidlig opp på kurs med fine senterkolleger imorgen!
Ha en finfin uke alle sammen..
BLOGGES!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Hei på deg, takk for kommentar ine på bloggen min;)) Koselige cafèr er det ikke så mange av i min by heller, det burde vært plikt for alle byer å ha minst en eller to slike oaser som vi kunne kose oss på;)) Klem Wilhelmine

Barkeblikk sa...

Hei på deg :-) Så koselig å få kommentar fra deg, og takk for gratulasjoner. Jeg er helt enig med deg, farge må til nå som våren (skulle vært) er her ;-) Rosa er ikke min farge da, men andre farger skal definitivt inn i mitt nye hjem.

Gleder meg til å se flere fargesprell :-)
Ha en fiin kursdag!
Klem fra Monica.

Shus sa...

Eg er så absolutt ei rosa-jente eg og! Love it!

Velkommen som følgar hos meg!!

Ha ein fin fin dag!

Helsing frå Solveig

Tonje Merethe sa...

Rosa er min favoritt også. Blir aldri for gammel for rosa.

Bare å komme opp en dag vettu, ellers kan jeg fint finne veien til Langesund også. Har f.eks ingen planer torsdag etter kl 16.30 ;)Mest sannsynlig ledig i morgen også. kunne hende k-r skulle komme for å ordne i hagen, men tviler.

Kos deg på kurs. Her er det klesvask og husarbeid.

klem klem

Ine M. sa...

Er ikke sååå begeistret for rosa som deg, men det kan absolutt være tøft! :-) DIGGER hodeskalle-puta!!!