1. juni 2012

Velkommen


Velkommen til oss!
Endelig ett velkommen skilt på døren vår også, og siden det er en kritt tavle kan jeg jo bare skrive gå hjem om jeg ikke vil ha besøk også *ler* Det herlige skiltet er fra jobb faktisk (Princess(Link)) så det måtte jeg jo bare ha, som alt mulig annet jeg drasser over dørstokken her hjemme ;))




Til tross for fargen på veggene, så er jo inngangspartiet vårt ganske så koselig nå da - blomster, lykter og pynt i massevis, jeg elsker og dille og dalle utenfor.. er jo så koselig å komme hjem når det ser fint ut på utsiden også :))

Den store ampelen fikk jeg til bursdagen av tanter, onkler og søskenbarn av mannen min,
super fin og gjordet seg veldig her ved inngangspartiet - tusen takk



Nyt Fredagskvelden!
post signature

14 kommentarer:

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Eller du kan skrive; "Å nei, ikke du igjen!!!" :)
Fint skilt da. I grunn ganske lurt når en kan skrive på selv. Fikk en ide der altså... :)

Veggfarge eller ei - inngangspartiet ditt er veldig koselig. Blomster, lykter og annet dill hjelper uansett ♥

Fin fredagskveld!

Borghild sa...

Nydelig skilt, tror jeg må innom princess å se i morgen jeg også :)
å kjempe koselig inngangsparti, jeg har en jobb å gjøre der, men holder på med maling ute, så er nok best å vente til huset er ferdigmalt :)

Ha en flott helg,
Klem :)

Anette sa...

Kjempe koselig♥:))
Ha en fin helg,klem:)

Unknown sa...

Koselig inngangsparti:)) Og fiine hjerte.. Klem hemriette

Precious Home sa...

Så koselig!
Ha en fin helg!

Anna Therese sa...

Så koselig du har det ved utgangsdøren din :) Hadde bare eg hatt det slik! Eg har murvegg utenfor min, og synes det aldri blir fint nok når eg pynter. God helg til deg :)

Tonje Merethe sa...

Koselig inngangsparti du har stelt i stand.
Ha en fin helg!
Klem fra Tonje Merethe

JeanetteCEB sa...

Nydelige bilder.
Søt pus du har.
Inngangspartiet var kjempekoselig.
Ønsker deg en kjemprfin helg.
Klem

Fru Glitters Hus sa...

Heisan, så nydelig velkomst å få når en annkomer hjemmet deres, flotte ting du har pyntet med.
Ler her når du sier hva du kan bytte ut teksten på skiltet med:-) Godt funnet på. Ønsker deg en strålende helg.
Klemmer fra Ine

Tovepia sa...

Skikkelig flott inngangsparti du har! Koselig å pynte slik ved døra, og det skiltet likte jeg..mye artig en kan skrive der;)
Ha ei fin helg, klem fra meg;)

Stina sa...

Så mysigt det ser ut.:-) Stina

Anne Elisabeth sa...

Inngangspartiet ditt er kjempefint! Det skiltet var jo veldig praktisk i og med at du kan skrive hva du vil ja:P Hehe...

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Nydelig inngangspartiet ditt er!!! :) Flotte detaljer!

Ha en nydelig Llørdagskveld!
Klemmer

Ida Madelen Glittum Maabø sa...

så utrolig koselig uteplass :)
Der hadde jeg følt meg velkommen!
Ha en fin kveld og helg.
Klem Ida Madelen ♥