18. mai 2012

Vår 17.Mai


Fikk plantet litt på trappen til 17.Mai - jeg er vokst opp med at til 17.Mai skal det være plantet i kasser og potter på utsiden, det skal være ryddig i hagen og se generelt pent ut, dette er noe jeg vil ta med meg videre i livet :) Som dere ser plantet jeg litt sent så stemorsblomstene har ikke rukket og spire frem enda.


Tradisjon tro må Keegan posere med melkespannet med flagg, det pleier å være bjørkeløv i spannet men i år ble det en eføy.. glemte rett og slett å finne bjørkeløv i år ;)


Kjekkaste mopsegutten jeg vet om ;)


Antrekket mitt ble en hvit kjole med mørkeblå striper fra Cubus, mørk blå dressjakke, jeg flettet håret på ene siden å hadde en rød blomst i håret og rød neglelakk - så jeg hadde alle fargene representert :)


Fineste mamsen min i sitt antrekk, poserer villig for fotografen ser dere ;)
Hun kommer til å bli veeeldig gald for at jeg postet dette bilde.. hihi


Kjærsteparr i gamle daar, første året mannen min ikke har dress på seg på 17.Mai faktisk, ble jeans og skjorte i år - men neste år blir det kanskje dress igjen!


Jeg tok få bilder i år, glemte rett og slett å ta frem kamera, vi spise masse pølser, kaker, is og avsluttet dagen hos en annen tante å spiste lapskaus å is.. jeg var så mett at jeg var helt kvalm.. usj, men akk så godt det var også da - godt det skjer svært skjeldent altså.. er sikker på jeg la på meg 5 kg igår, tørr ikke gå på vekta idag *ler*

Jeg ELSKER korpsmusikk å derfor måtte jeg ta ett bilde av korpset også!
post signature

4 kommentarer:

Linn sa...

Så fin du var :) Alltid det du da. Hørtes ut som er perfekt feiring. Håper du får en like fin helg!

♥ Helen sa...

Så fin du var i 17. Mai klærne. Og mopsen din er så søt. Jeg liker å se innom bloggen din. Litt hund og litt interiør og hverdagsliv - veldig koselig.

Anonym sa...

Så flott du var på 17. Mai og alltid ellers ;)

Jeg også elsker korps musikk :)

Lindas Lille Leilighet sa...

Fine jenta og fine mammaen:) Herlig med 17 mai! Men kjenner jeg også er litt mettet for en stund fremover:P Skal sykle meg en tur nå jeg;) Ha en fin kveld!