29. mai 2012

Blogg anbefaling - Monicas Liv


En stund siden jeg har anbefalt en blogg nå, å derfor er det på tide :))
Denne gangen vil jeg anbefale en litt "dypere" blogg - en blogg som så vell som viser hverdagslige innlegg, interiør osv tar opp litt mer seriøse tema som får oss til og tenke.

Jenta bak bloggen er den superskjønne jenta, Monica
Jeg har fulgt bloggen til Monica ganske lenge, og har også vært så heldig å treffe henne, siden vi bor like i nærheten av hverandre så sees vi titt og ofte på senteret jeg jobber.. å her en dag slo vi av en prat, noe som var utrolig koselig :) Alltid gøy å møte bloggere, og ihvertfall fra nærmiljøet!


Så jeg anbefaler alle å ta en tur inn på bloggen hennes, som dere finner HER
Der kan dere også være med i trekkningen om en skjønn bjørkehjertekrans :))

Tusen takk for at du er så åpen og ærlig, 
og deler så mye på bloggen din Monica - du er en herlig jente!:)

post signature

Ingen kommentarer: