5. mai 2012

Blått


Det ble blått på kjøkkenet denne sommeren, og det ble kun en lengde i hver ende.. etter jeg postet innlegget igår dro jeg tilbake på jobb og kjøpte med meg en pakke til for og prøve, men verken jeg eller min kjære ble særlig fornøyd med en lengde hengende i midten der, men da har vi prøvd ihvertfall :))


Kjøpte noen nye orkidè`r til kjøkkenet idag, frisker litt opp med nye blomster i vinduene.. Blir ekstra bra nå som husene skal males snart - gule og røde hus med grønne karmer passer ikke inn når jeg tar bilder ser dere ;)) hehe.. Å ja, jeg har kjøpt meg hvit gardinstang, den skal opp i løpet av kvelden.. Så oversiktsbiler av hele kjøkkenet kommer forhåpentligvis imorgen!! 


Nyt kvelden,
post signature

8 kommentarer:

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Morro med nye ting til hjemmet. Kjempekoslige kjøkkengardiner:-)

Ha en fin lørdag

Marte sa...

Fine de gardinene altså.. lurer på om den blåfargen passer på mitt kjøkken.. finnes de i sånne.. cafe-gardiner også?

Jatte sa...

Marte: De kommer kun i sånn sett - ville egentlig hatt cafè gardin jeg også, men ble jo litt koselig med slikt sett også da :)

Anette sa...

Så fine gardiner :-) Kjekt og prøve seg frem:))
Ha en fin lørdags kveld♥
Klem

Lille Frøken Jensen sa...

Flotte sommerslige gardiner du har fått deg. De gav meg skikkelig sommerfølelse:)
Ønsker deg en fin kveld og en strålende søndag
Klem fra Jorunn

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Kjempesøte gardiner!!!Er dei frå Princess?Liker so godt blått:)Kanskje dei hadde vore fine på mitt kjøkken også;)
Haha,ja viktig at utsikta passar inn når ein tek bilder:)
Fortsatt god laurdagskveld Jatte♥
Klem frå Mette.

Caroline sa...

Kjempeflotte gardiner,fargen gir en herlig sommerstemmning:)
Gjør godt med noen nye blomster innimellom:)
Blir spennnende med oversiktsbilder fra kjøkkenet:)
Ha en videre god helg!
Klem Caroline

Fru Haugen Klingen sa...

Så flott vindusbilde, sett bort i fra bakgrunnen på utsiden ;)
De blå gardinene var kjempefine og skikkelig sommerlig :)

Klem fra Fru Haugen Klingen