19. mars 2012

Enda flere stuebilder og Søndagstur..


Er bare såååå fornøyd med den "nye stua" at jeg må bare vise dere flere bilder ;)
Her ser dere litt oversiktsbilder, sofakroken tatt fra spisestuedelen og omvendt..
De runde putene, stjernepleddet, saueskinn og brikke er fra Princess 


De skjønne koffertene mine er på plass under skatollet, den store rommer garn osv og den lille på toppen er fylt med lys og servietter i alle varianter - lett tilgjengelig :) 
Ååå, trenger jeg nevne at jeg gleder meg til og få malt huset i en lys farge i løpet av året? ser lite lekkert ut med de gusjegule veggene her som dere ser ;)



Til slutt må jeg bare vise dere ett bilde som min kjære tok av oss igår på tur..
Kee fikk løpe løst i skogen og storkoste seg, å når mamsen har godis i lomma kommer han som ett skudd når vi roper han inn ;) Fine gullet mitt som fyller hele 3 år til Søndag


Ønsker dere alle en fin kveld!
post signature

9 kommentarer:

Jannes lille sted sa...

Så utrolig fint det er hos dere! Lekker stue!
Ha en fin kveld
Klem Janne Merethe

Anines hvite verden sa...

Så utrolig koselig stue bilder! :)

Skjønt bilde av en som er ivrig på godis ja! Søting!

Fin uke til deg! Klem Klem

metanoia sa...

kjempefine bilder :)

Anonym sa...

Veldig, veldig fint hos dere!
Nydelig lilla farge på detaljene.
Klem

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Atter en gang nyyydelige bilder fra din flotte og utrolig koselig stue:)
Å så fin vovsen er da, supersøt:))

Ønsker deg en glad ny uke:)
Klem Marianne

Monica sa...

Kjempefint i stua di :)) Lillatoner her hos meg også akkurat nå, har nesten maken brikke som du har på bordet ditt også:))

Fin ny uke til deg også :))

Fabelaktig sa...

Jeg er så lei for at jeg ikke har fått besøkt deg før nå, døgnet skulle hatt flere timer!

Dere har det så fint! Lyst og lekkert!

Jeg håper du har hatt en finfin start på uken, kjære!

Gode klemmer& fine tanker

Jijji sa...

Så koselig stue du har! Nydelige farger!

Ha en fantastisk tirsdag!

Klem fra Jijji

Bjørkli Søndre sa...

Så koselig du har det på stuen din. Så mange fine ting og du har skapt en fin helhet og balanse i rommet. Liker de gamle koffertene dine. Den gule veggen la jeg ikke merke til før du nevnte de. Vi har hvitt hus, men det trenger seg en runde med malekosten til sommeren.