19. juni 2011

Koser meg inne..


Da er det Søndag igjen og kvelden skal brukes på avslapping, litt god mat, og heklenålen som ikke har blitt brukt på ett par uker :) Gårsdagen var fin, god mat, fin musikk (Big Bang spilte) og koselige folk!  

Været er jo ikke særlig sommer heller, vekslende mellom øsende regn og sol så, men men.. koser meg uansett jeg, jeg har slutta og la været ødelegge for min egen hygge, for jeg trives inne i hjemmet mitt også og mye kan man holde på med innendørs!:)

Ha en fin Søndagskveld alle sammen og god ukestart imorgen..


post signature

9 kommentarer:

Tommensgirl sa...

Hei:)
Høres ut som en super søndag=)
Så fiiin koffert under her..og nydelig antrekk og øredobber:)
klem

Anonym sa...

Været kan man uansett ikke få gjort noe med :-) Deilig å kose seg inne med god samvittighet.
Så flott koffert du viser i innlegget under.
Klem fra Igi

Smykkas sa...

Du har så rett, så rett. Jeg er akkurat som deg. Været får vi ikke gjort noe med, så da må man kose seg som best man kan med andre ting.

Klem

Tove `blogg verden sa...

Solen er nok her Nord for tiden og vi nyter den så lenge det varer ;) Kommer nok snart til dere skal du se!! Jeg er veldig glad i å kose meg inne, så godt du tenker som meg :) Kos deg masse
klem Tove♥

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei vennen!
Høres ut som du har lagt den perfekte planen for en herlig kveld :)

smil og klem

Bittelille villa/Jennifer sa...

Det er så koselig med tente lys og man bare har en ordentlig inne-kose-hjemme-kveld! Jeg elsker sommeren, for all del, at det er sol og lenge lyst og man kan sitte ute - men det er koselig med noen regnværskvelder også, for innekosens skyld:) Jeg er som deg - koser meg veldig med bare å være hjemme noen ganger også. Hverdagen er hektisk nok som den er, og da tror jeg det er viktig å sette pris på roen også:)

klem Jennifer

Mette`s hus og hjem sa...

Så koselig ut å kose seg inne hos deg i dag :)
Vi har hatt sol i flere dager nå, blir nesten litt bortskjemt men regner med regnet kommer tidsnok :)
Lurer på å lære meg å hekle jeg også, har en vennine som mener bestemt at jeg kan klare det, he,he, vi får se :))

En solfylt og fin uke ønskes deg
Klem Mette :))

Siri sa...

Koselig å tenne lys og kose seg med heklenåla en søndagskveld! Kjempefine lysestaker. Har forresten helt likt "fat" som deg! Fikk det av mamma på et bruktmarked.

Ha en god kveld du også. :-)

Klem Siri

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Godt å kunne kose seg inne Jatte:) Veret kan ein ikkje gjer noko med. Det er sant;)
Herleg stemningsbilde♥
Klem frå Mette.