8. mai 2011

Herlig Lørdag!

Da var nok en Konfirmasjon overstått, herlig mat og kaker .. og selskap da selvfølgelig :) Jeg fikk oppdraget om å ta litt bilder av konfirmanten og ellers av dagen, jeg ikke noen fotograf så bær over med meg, men jeg gjordet mitt beste å prøvde ihvertfall ..




Bordpynten var enkel men stilfull, sort og hvit!
Syns dere gjorde en god jobb jeg Sofie!;) 




Konfirmanten selv, Mitt søskenbarn Adrian - kjekk gutt sant? ;)



 :)


Familiebilde, Fra venstre: Onkel, konfirmanten, Mitt søskenbarn Sofie, Tom (Sofie sin kjæreste), mitt søskenbarn Anders og til slutt tante :))


Sofie og Tom, 
Lovebirds 


Søskenkjærligheten blomstrer ;)

Bildene er ikke redigert eller noen ting enda, bare fått på vannmerke og en kant.. så litt justeringer må til, men syns ikke de ble så gale likevel jeg da - en ryddig bakgrunn gjør mye! 
Nå skal jeg finne senga, legge meg til ladning så jeg er klar til ny dag med ny konfirmasjon imorgen..



Sweet Dreams
post signature

9 kommentarer:

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Flink du er å ta bilder Jatte!!!
Heldige som har deg:)

Sov godt og kos deg i morgon også!!!
Klem frå Mette.

Tove `blogg verden sa...

Var kjempefine bilder : ) Og nydelig bakgrunn itilegg ja : )
Ser ut som dere har hatt en flott konfirmasjonsdag!
Nyt søndagen
klem Tove

Tommensgirl sa...

Hei snuppa:)
Så flink du er til å ta bilder:) Og så stilig pyntet bordet var.. Konfirmanten var en kjekk kar,og så fine familiebilder.. Kjempe flink er du:))
Kos deg masse i konfirmasjon i dag også:)
klem

Maias Fabelaktige Verden sa...

Nydelige bilder! Jeg syns du er flink jeg :-)

Herlig med familieselskap!

Klem

Precious Home sa...

Utrolig stilig med svart og hvitt!

lillesky sa...

Fine bilder! :)

Smykkas sa...

Det var en staut konfirmant og det var tydeligvis en flott ramme rundt dagen her også.

Klem

mimmi-leone sa...

Føotte bilder!

Sø koselig at du vil følge meg videre, velkommen skal du være!

Ønsker deg en fortsatt fin dag med hilsen fra Mimmi-Leone

Anita Tørmoen sa...

Hyggelig med konfirmasjon:)