12. mai 2011

Det går i ett..


Hei mine søte, lite med blogging om dagen - ny jobb, trening, hund osv gjør at jeg er ganske kjørt når jeg kommer hjem - men er vel bare i starten tenker jeg, mye nytt skal læres men veldig moro også :) Håper jeg kommer inn i det fort, føles ihvertfall veldig bra og jeg elsker plassen!! 

Veldig koselig at dere legger igjen kommentarer å stikker innom selv når jeg ikke har så veldig mye nytt og melde, dere er supre Nå fyker jeg avsted på trening snart, utrolig deilig å få brukt kroppen etter all maten og kakene de siste ukene, blir helt daff av alt dette sukkeret jeg.. usj!

På Lørdag er det loppis på Betania, trykk her for mer info - kanskje jeg finner noen skatter? lov og håpe!Kanskje vi sees der ;)


Ha en fin kveld, 
post signature

3 kommentarer:

Mamsens hus sa...

Hei :)
Koselig bilde fra stuen din.
Ser under her innlegget om award fri blogg.
Veldig fint innlegg, og artig å lese kommentarene. :)
Jeg er award fri av samme grunn som de fleste. Vanskelig å plukke ut noen, vil gi til alle jeg... ;)
Ønsker deg en fin kveld. :)
Klem

Alfa sa...

Forstår deg godt. Dagene flyr av sted. Ha en kjempe fin helg.
Klem

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei vennen!
Dagene går i ett ja, det gjelder å være effektiv *smiler*.

Jeg håper du trives i den nye jobben, så må du avsløre hva det er snart da :-)

Klemklem