15. mai 2011

Den store ønskelisten :D


Da har jeg laget en liten kollasj med bilder av det jeg ønsker meg til bursdagen, til de som trenger tips til det ;) Ikke at jeg er av de vanskelige å finne gave til vil jeg tro, men :p

De er nummerert med tall, men det er tilfeldig rekkefølge!

1. Madonnafigur 
2.  Green Gate - lattekopper og skåler..
3. Staffeli, gjør det mye lettere og male store bilder :)
4. Stor(e) urner til og ha i vinduskarmen.
5. Grå trekk til de to, ektorp tre-seterene .
6. Penger (til treningsklær, materialer til gjerde osv)
7. Store Lattè glass (6,8,12)
8. Nike Shox sko, str 38-39 .
9. Dior Show maskara - sort.
10. Blå Orkidè
11. Stor(e) Hoya til stuevinduene.
12. Quilt teppe (til og ha i sofaen)
13. Syrin busk til og plante i hagen (rosa og/eller hvit)
14. Materialer til gjerde/port.
15. Store (helst hvite) hekla duker.
16. 50 mm objektiv til kamera (Canon eos 450d)


Jeg blir selvfølgelig glad for andre ting også, dette er bare noen tips til de som har spurt etter ønsker, jeg syns det er vanskelig og vite når jeg får spørsmål og trenger litt tid til og tenke over saken ;)

Nå er hagen gjort klar, luket bed og klippet gresset så det ser pent ut til 17.Mai

Ha en nydelig kveld,
post signature

19 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Åååå her var det fine ting du☺
Ganske greitt for andre å kjøpe når ein ser slike lister☺

Klem M♥

Anonym sa...

Foe en fiiiiin ønskeliste - Jeg likte alt på den! :)

Tommensgirl sa...

Ååå..så mye fint du ønsker deg:) Kjekt med ønskelister,det er jo ikke allle det er like enkelt å kjøpe til:)
Ha en fiiin søndags kveld,søte deg:)
Klem

Precious Home sa...

Med en slik ønskeliste er det vel ingen sak og kjøpe noe presang til deg;)

Ha en fin kveld!

MissMette sa...

Herlig ♥ så mange fine ting, kunne nesten vært
min ønskeliste dette, hihi... alltid kjekt med
ønskeliste. Håper du får alt du ønsker deg til
dagen din... Ikke lenge til det nå ♥ Ønsker deg
en superkveld videre. Stor klem fra Mette

Chiline sa...

Så mye fint du ønsker deg! Dette kunne liksågodt vært min ønskeliste ;)
Greit for andre og ha en slik ønskeliste å gå etter om man er usikker på hva man skal kjøpe i gave. Nyt resten av søndagskvelden :)
Klem Chiline

Anette sa...

Helt enig med det du skrev og farmen,det må bli Kim eller Tommy,veldig vel verdt!:)Kjempe masse fint du ønsker deg!!:)Håper du får mye av det du ønsker deg,klem til deg <3 :)

Alfa sa...

Så smart å lage slik liste med tilhørende bilder. Kan ikke gå feil da:0)
Takk for hyggelig hilsen. Ha en kjempe fin 17mai feiring.
Klem

Christina sa...

Hei og takk for koselig hilsen hos meg;)
Hærlig med bursdag og hærlig ønskeliste.Måtte du få det du ønsker deg;)

Ønsker deg fine dager!KLEM

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Herlige ønsker du hadde her :) Er jo kjempe kjekt for de som ikke vet hva man skal kjøpe :)

Ha en fin morgen dag!
Klemmer fra Solveig

Unknown sa...

For en herlig ønskeliste, masse fiiint ♥
Gøy med bursdag, hihi;)

Ha en finfin kveld!

KLem Line

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei du skjønne!
så mye fint du ønsker deg da :-) Håper du får alt du ønsker deg og mer til...

Det er vel ikke lenge til den store dagen?

Klem

Mette sa...

Så masse fine ønsker !!:)

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Kjekt med ønskelister!!!! Og denne var no heilt etter min smak da:)Ikkje dumt å gjer det slik, med bilder og tekst;)
Håper ønska dine vert oppfyllt gode Jatte♥
Gleeeeder meg på dine vegner:)
Klem frå Mette.

InstatreffNorge sa...

Den lista der kunne vært min:) Masse nydelige ting:)
Vi fikk syrintre av foreldrene mine ifjor, det er lite..men håper det kommer m blomster i år:)

Kos deg masse på 17. mai:)

Klem Lise

lisje astrid's husblogg sa...

Der var det mykje lekkert!
Kunna omtrent ha kopiert denne til min bursdag;)

Takk, du søte for slike fine ord ♥

God 17.mai til deg også.

Klem frå Astrid ♥

Anette (Hvit Romantikk) sa...

God kveld vennen ! ♥

Her var det mye jeg vil ha også, hihi... Håper noen av ønskene dine blir oppfylt, og det gjør de helt sikkert. :)

Ønsker deg og dine en kjempefin 17 mai feiring med masse kos og glede. ♥

Stor go'klem fra Anette

Ancas sa...

Utrolig mye fint :)
Green gate koppene er så lekre. Har to selv men skulle gjerne hatt mange fler!

Ha en fin bursdag og god 17 mai :)

Klem Camilla

Marielle Pram sa...

Hvor kan jeg finne en slik nydelig Madonnafigur? Hilsen Frøken Alvestøv (som starter sin blogg i dag).