5. april 2011

Snart natt ♥


Så var det kveld, jeg har vært på zumba og shak`a litt på stumpen - utrolig morsomt men også veldig slitsomt og man blir varm ja!! Noen av dere som har prøvd zumba?  Nå slapper jeg av litt i sofakroken før leggetid, trenger og "lande litt" før jeg legger meg, sover bedre da;)

Veldig dårlig bilde idag, men litt stemning fra kjøkkenet - flyttet skjenken som sto på stua ut der, å syns det ble ganske koselig, å mer oppbevaring på kjøkkenet slår jo aldri feil!!

 Ha en god natt mine søte,
 post signature

9 kommentarer:

MissMette sa...

Titter innom for å ønske deg en riktig god natt ♥ er på vei jeg også - er bare helt ferdig i dag... Titter innim igjen snart, stor klem fra Mette

Anonym sa...

Hei på deg!
Kjøpte meg zumba og begynnte heime..så er eine cd'en borte vekk og eg har stoppa litt opp :/ Men det var kjempemorro- så må nok leite til eg finner den :))
Morro med trening som er gøy :)

Klem

Unknown sa...

Zumba høres knallgøy ut!
Har bare ikke fått rotet meg til og prøve, har tenkt på det lenge da... ♥

Innom for og ønsker deg en god dag!

Klem Line

Siljes Hobbyrom sa...

Gøy med litt forandring! ;)
Så kjempebra ut!

Har kun prøvd zumba på et vors, og da følte jeg meg ganske flink etter hvert, hehe :P Varm ble jeg også!

Må ha en strålende onsdag!
Klem

Anonym sa...

Kjempekoselig kjøkken du har.
Ha en flott dag.
Klem fra Meg.

Hilde♥ sa...

God morgen.
Så fint du har det på kjøkkenet.
Syns zumba er vanskelig jeg. Hehe
Ha en flott onsdag.
Klem Hilde

Mamsens hus sa...

Koselig bilde fra ditt kjøkken. :)
Ha en fin dag. :)

Tommensgirl sa...

Zumba er kjempe gøy:) Min yndlings trening nr 1:) Skulle egentlig ha trent det nå i kveld,men med mann som kommer sent hjem fra jobb i dag,må jeg nok holde meg hjemme.. Men det kommer flere zumba treninger :)
Ha en flott kveld:)
Klem

Maias Fabelaktige Verden sa...

Zumba høres helt fantastisk ut, men jeg har ikke koordinasjon. Sist jeg var i en sal som krevde koordinasjon, stakk jeg hun stakkaren som stod ved siden av meg i øyet. Uff! ETter det har jeg lovet meg selv at jeg ikke kan være i en sal mer...

Ønsker deg en finfin kveld!
Klem