24. mars 2011

kort innpå..


For og takke for at dere legger igjen så mye fine ord, setter stor pris på det! Kjenner at med våren kommer kreftene sakte men sikkert mer tilbake og man får så mang idèr til prosjekter både ute og inne. Hode mitt er ihvertfall fult av planer og ting jeg drømmer om og få utrettet!! men får se hvor mange av dem jeg får kommet i gang med denne våren da ;)


Denne karen lader opp til sin 2 års dag som er imorgen, kommer selvfølgelig bursdags innlegg imorgen, prinsen min blir jo tross alt TO ÅR!! Rart tiden går så fort- godeste lille klumpen det ja  
Men, mens han lader batteriene så skal jeg trene litt - 1,5 time zumba og styrke, slitsomt med moro!

Ha en nydelig kveld mine søte,
post signature

5 kommentarer:

Birte sa...

Nydelig kar du har, herligt Bilde..

Gratulerer med dagen på forskudd..

Klem Birte

Maias Fabelaktige Verden sa...

Nala sender Kee et skikkelig staffenuss! Han er sååå nydelig!

Kos deg på trening!
Klem

Alfa sa...

Selvfølgelig må lille prinsen sin 2 årsdag feires:0)
Kos deg masse på trening.
Klem Alfa

Prinsesse Elin sa...

Gratulerer med to års dagen :O) Ja her er det også slik nå når våren er her. Hodet holder på å sprenges at ting jeg vil gjøre og har lyst til å gjøre. Det er fantastisk.

Jeg kan liksom ikke få nok timer i døgnet til å utføre alt det jeg har lyst til å gjør. he he

Ha en strålende fredag. Klem fra Elin:)

Mitt Landliv sa...

Klart vofsen må ha bursdag! Kjempeskjønn kar :-)

Må si jeg er stadig imponert over hjerteranken din under her, min er så fislete nå at den er ikke engang et bilde verdig. Den gror i lengden, særlig når jeg husker at den trenger vann en gang i blandt, men den er veldig tynn og spinkel..

Har forresten en award til deg hos meg om du vil ha :-)