29. mars 2011


"alle ønsker i sitt hus, en søt og lodden kattepus, Ett lite nøste friskt og glad, som fanger mus vi ei vil ha! Og lille pus vil male søtt, sovne på fanget god og trøtt"

Som den dyre elskeren jeg er så har jeg jo så klart to nydelig puser også, selv om de ikke tar like mye plass her på bloggen, de lever mest sitt eget liv og er ikke så avhengige av rutiner og slikt, men de er her og vi er veldig glade i dem også;)

Dagen så langt har vært kjempefin, vært litt her og der og så har jeg gått lang tur i solen med Keegan, kos oss snart er det zumbatid igjen, så da er det bare få på seg treningstøy og shake løs på stussen *ler* Lå en pakke til meg i postkassen idag også, fra skjønne Terese med butikken din kjøkkenkrok som jeg skrev om for noen dager siden, som takk for at jeg ville linke til nettbutikken fikk jeg en liten gave! Tusen takk, Terese - blogger om det siden;)



Håper dere også har en fin dag,
 post signature

5 kommentarer:

Petrine sa...

Søte pusen :)
Umulig å ikke være glad i de små skapningene.
Ha en strålende dag!

Maias Fabelaktige Verden sa...

Pusekatter er så herlige og hver enkelt har sin personlighet :-) Hvordan går det med kee og pusene da? Perlevenner?

Kos deg på zumba!
Klem

Unknown sa...

Så søt ♥ I grunn ganske greit med katter, de klarer seg selv;)

Ha en fin dag!

Klem Line

ELLEMELL sa...

kjempefin pus!

så snillt, og sende pakke til deg!
inne hos meg ligger det en award til deg!
klem ellemell

Anonym sa...

SØTE ariel !!<33 ;**