24. februar 2011

Litt vårfølelse ..


Etter og ha sett Primula`r overalt her i blogglandia måtte jeg jo bare kjøpe med meg en fra butikken når jeg var og handlet :) Rosa er jo min favorittfarge så så valget var enkelt igrunn *fnis* Så en liten vårfølelse her inne i stuen nå.. Utenfor er det ingenting som minner om vår, det snør og snør her og er ganske kaldt. Men jeg klager ikke, det er slik vinter i Norge er og våren kommer nok like rundt hjørnet nå uansett!


Husker dere jeg laget ett innlegg om telysene fra First Price? kan leses her om du ikke fikk det med deg.. Men, uansett - jeg sendte en mail til produsenten og lurte på om det skulle være slik med disse lysene, og idag lå det ett brev i postkassen der de beklaget at jeg opplevde dette og at det var en produksjonsfeil, å fikk da ett gavkort på 100,- som "plaster på såret".. Det var jo koselig :) Hjelper å "klage" folkens.
Jeg sendte mailen mest for og høre hva de mente om saken da, hadde ikke forventet og få noe i retur akkurat..

Nå er det sofakos og "ett lite stykke Thailand" på tv, koselig serie det altså, mange skjønne mennesker som er med det, man blir jo nesten gla i dem gjennom skjermen ;) hihi

 God Kveld videre,

 

7 kommentarer:

Maias Fabelaktige Verden sa...

Primulaer er nydelige! Og det er sant som du sier - det hjelper å si i fra :-)

Kos deg masse i kveld!
Klem

Linda - HJERTEHUSET sa...

Primula er en herlig liten vår oppmuntring:-)
Ha ein fin kveld.
Linda:-)

Bittelille villa/Jennifer sa...

Primulaer er så søte. Har sett på noen i sart lyselyserosa, som jeg tror jeg snart må kjøpe - selv om det ikke er noe som likner på vår ute. For som du sier - her bare snør og snør det og er kaldt. Da får vi heller skape vårstemning innendørs:)

klem Jennifer

Anonym sa...

Herlig rosa farge!! Spørst om eg må kjøpe noen eg og :)

Så flott med god servise da!! Flott du sa i fra da :)

Ha ein god kveld!
Klem Anita♥

Kaisas mamma sa...

Kjempeskjønn primula! Fikk jeg lyst på også, deilig med litt farger i dette hvite vinterlandet vårt! Spørs om ikke det blir en tur i blomsterbutikken i morgen:)

Klem

Martilie sa...

Så koselig, ja her er det bare å bringe våren inn :) Stadig kaldt og snø ute ;)

Ha en skjønn helg!

Klem fra Tove

Fossestua sa...

Søt primula, og så klart måtte det bli rosa ;)
Har sett "Et lite stykke Thailand" jeg også. Elsker den serien :)Digger "stordalingen" spesielt :)
Klem fra Lise